Blog yazma sebebim



Yaklaşık 1 yıl kadar önce kendime bir msn spaces sayfası hazırladım.
İlk başlarda herkez gibi resimler ve birkaç hikaye ekledim.Daha sonra
biraz daha geliştirdim.İlginç siteleri topladım ve paylaşımlar yapmaya
başladım.Paylaşım derken internette dolanırken bulduğum ve kendi
öğrendiğim şeylerle süsledim diyelim.Başta Google olmak üzere bazı
arama motorlarına kaydettim.Üç ay kadar sonra sayfada ufak ufak
hareketlenme olmaya başladı.Ardından sayfayı iki dizin sitesine
ekledim.Günlük ortalama 35-40 ziyaretçim oldu.

Üç ay kadar öncede kendime biraz daha iyi bir blog açıyım dedim.
Sıradan paylaşımlar yaptığım ve özen göstermediğim spaces sayfasında
bile bu kadar ziyaretçim oluyorsa,daha çok özen göstereceğim,üzerinde
daha fazla çalışacağım bir blogum olursa çok daha fazla ziyaretçim olur
diye düşündüm.

Bu blogu açtım iyi veya kötü paylaşımlar yapmaya başladım.Henüz
fazla bir ziyaretçim yok.Bende bu işte daha çok acemiyim.Bir blogda
yazmak,insanların dikkatini çekmek,onlara birşeyler vermek,benim gibi
liseyi bir defter ve bir kalemle bitirmiş biri için gerçekten çok zor.Aslında
fazla birşeyde beklemiyorum.Blogcuların dediği gibi şu blog kürede
kendime bir yer edinmek bile yeterli.

Neyse yazı uzamaya başladıkça bende zırvalamaya başlayacam biliyorum.
En iyisi tadında bırakmak.Benim blog yazma sebebimde insanın doğasında
olan birşey hep daha fazlasını istemek.Bu haftalık bu kadar.Haftaya
görüşmek üzere.Dizinin devamı pardon yazının devamı haftaya:)


Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder