Bu siteye giren ölüyor (öldür.com)


Bu başlığı haberturk.com'da görünce bende sizin gibi çok şaşırdım.
Her blogçuda olan araştırma ve merakla hemen tıkladım.Nedense
korku,ölüm,kan insanların(bende dahil) her zaman dikkatini çekmiştir.
Ufak bir araştırmayla siteyi buldum.Öldür.com aslında bu siteye giren
öldürüyor desek daha doğru olur.

Efendim şaka bir tarafa böyle bir sitenin olmasını istemeyiz tabi.
A Milli futbol takımımızın dün akşam bize yaşattığı mucize zaferden
sonra herşeyin olabileceğini düşünmeye başladım.Öldür.com
Diane Lane (Jennifer Marsh) , Billy Burke (Dedektif Eric Box),
Colin Hanks (Griffin Dowd) oynadığı bu hafta vizyona giren bir film.
Filmin tanıtım sitesine burdan bakabilirsiniz.

Kısaca konusundan bahsedersek,killwithme.com(öldür.com) adlı sitede
önce bir kedinin işkenceyle ölümünü canlı olarak ziyaretçilerine izlettirirler.
Daha sonra kedinin yerini bir adam alır ve sitede belli bir ziyaretçiye
ulaşınca adamın öleceği duyrulur.FBI'da takiptedir ama insanların başka
birinin işkenceyle ölümünü canlı izleme isteğinin önüne geçemezler.
Sitenin ziyaretçileri artmaktadır ve adamın öldürüleceği sayıya yaklaşmıştır.

Filmi izlemek isterseniz burdan ve burdan bilgi alabilirsiniz.
Filmin fragmanı





Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder