Tuncerler blog ziyaretçi istatistikleri

Bu tabto benim için gerçekten gurur verici bir tablo.Bu blogu tamamen
kendi
çabalarımla geliştirmeye çalışıyorum.Yani paylaşımlar yapmaya
çalışıyorum.
Günün 12 saatini çalışarak geçiren biriyim.Geri kalan
zamanlarda da işin verdiği
yorgunlukla pek bişey yapasım gelmiyor.
Yinede ilgilenmem gereken bir blog var.



Blog Tracker istatistik.Visits tekil ziyaretçi Hits sayfa görüntüleme sayısı.
Resim 04 02 2009 saat 00.06 da alınmıştır.

Bu istatistikler başkası için yüksek olmayabilir ama benim için gerçekten
iyi
rakamlar.Bu rakamlara ulaşmışken paylaşmak istedim.Blog istatistikleri
için
Google Analytics ve Blog Tracker kullanıyorum.Karşılaştırdığımızda
Google
Analytics istatistikleri daha iyi görünüyor.Google'a bu konuda
güvenebiliriz
diye düşünüyorum.


Google Analytics ortalama günlük 469 tekil ziyaretçi 955 sayfa
görüntüleme sayısı.


İstatistikler 29 Ocak 2009 ile 03 Şubat 2009 tarihleri arasına ait.Neden
bu
tarihler derseniz aramızda kalsın, en yüksek ziyaretçilere bu tarihlerde
ulaştım.
Şimdiki istatistiklerde fena değil yanlış anlaşılmasın.

Bu blogtan hiçbir kazancım yok.Amaç sadece paylaşım.Yaptığım
paylaşımlardan
faydalanan varsa ne mutlu bana.Yine bekleriz.

Tuncerler


Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder