Bloglara resimli benzer yazılar eklentisi



Bu gün bloga yeni bir widget ekledim.Bloglarda kullanılan benzer yazılar eklentisi
gibi fakat biraz farklı.Benim blogta da gördüğünüz gibi yazılarımızın altında,üç benzer
yazının ve bu yazılarımızda kullandığımız ilk fotoğrafların minyatür görüntüsü ile
görünmesini sağlayan widget.Normalde kullandığınız benzer yazılar eklentisini de kullanabilirsiniz.Bu eklentinin avantajı, benim blogu örnek verirsek yazının devamını
okumadan da üç benzer yazının minyatür resileri ile görünmesini sağlıyor.

Çalışma şekli de diğer benzer yazılar eklentileri gibi değil.Diğer eklentiler etiketleri
kullanırken,bu widget blogta ufak bir tarama yaptıktan sonra, başlık,yazıların bir biri
ile alakalı oluşu ve popülerlikte dahil olmak üzere birçok faktörü kullanarak çalışması.

LinkWithin benzer yazılar eklentisi kullanmak isterseniz,siteye girip sağ taraftan
eposta adresinizi,blog adresinizi girmeniz ve Blogger,Wordpress gibi blog alt yapınızı
seçmeniz gerekir.Dikkat etmeniz gereken yer,eğer sitenizin arka planı koyu renk ise
küçük kutucuğu işeretlemek.Son olarak Get Widget demeniz yeterli.Daha sonra onay
verip widgeti blogunuza ekleyebilirsiniz.

EkleBunu Sosyal paylaşım Butonu



Benzer Yazılar



2 yorum:

  1. peki bu kodu neredye ekleyeceğim ben yeni bloggerim bilemedim :)))

    YanıtlaSil
  2. Senin bir yere kod eklemen gerekmiyor.Son bölümde onay vermen yeterli.

    YanıtlaSil