Siteye bloga Trance radio ekleme

Trance müzik benim ve bir çok insanın beğenerek dinlediği bir müzik türü.Wikipedia
da yazdığına göre 1990'lı yıllarda oluşmuş bir müzik türü.Şahsen ben trance müziği
Tiesto sayesinde tanıdım.Daha öncede dinlerdim fakat Tiesto sayesinde bu müziğin
farkına vardım desem daha doğru olur.Şimdi yerli ve yabancı trance müzik yapan
bir çok Dj'i dinlerim.Trance müzik hakkında kısa bilgiden sonra gelelim konumuza.



Site veya bloga Trance radio eklemek isteyen trance.fm adresine girip, sol tarafta
TFM WebPlayer linkine tıklayıp, beğendiği radionun kodlarını alabilir.Radioyu
eklediğiniz zaman otomatik çalmaya başlar.Bunu değiştirmek isteyen kodda bulunan
'autostart=true&srv' bölümünde 'true' yerine 'false' yazmalı.Boyutunu değiştirmek
isteyen 'width' ve 'height' değerlerini değiştirebilir.
Unutmadan radio 2 kanallı.1= Trance channel 2= DJ channel.

Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder