Size uygun olan meslek hangisi ?

Yazının başlığındaki sorunun cevabını öğrenmek için geliştirilen Ulusal Mesleki
Bilgi Sistemi aynı zamanda kendinizi tanıma, yapmaktan hoşlandığınız şeyleri,
yeteneklerinizi fark etme, meslek seçimi, iş değiştirme gibi konularda size yol
göstermeyi amaçlayan bir sistem.Başta öğrenciler olmak üzere 13 yaş üzeri
herkezi bu konularda eğitme ve yol göstermeyi amaçlayan bir sistem.

  

Mesleki Bilgi Sistemi ile asağıdaki soruların cevaplarını bulabilirsiniz.

Nasıl bir işim olsun?
Ben hangi işleri yapabilirim?
İstediğim işi yapabilmek için nasıl bir eğitim almalıyım?
İlgilerim, yeteneklerim nelerdir?
Hayalimdeki meslek için hangi okullara gitmeliyim?
Mesleğimi belirlerken nelere dikkat etmeliyim?
İşimi değiştirmek için neler yapmalıyım?
Özgeçmişimi nasıl yazabilirim?
Bir işe nasıl başvurabilirim?
Daha iyi bir iş bulabilmek için becerilerimi nasıl ve nerede geliştirebilirim?
Yaşım ilerledi, yeni mesleki beceriler geliştirebilir miyim?
Ev hanımıyım, kendimi nasıl geliştirebilirim?
Emekliyim yeni iş olanakları bulmak istiyorum, nerelerden yardım alabilirim?
Türkiye'de hangi meslekler gözde?

  

Mesleki Bilgi Sistemi sayesinde yukarıdaki soruların haricinde eğitim ve iş
piyasasına ilişkin bilgi ve kaynaklara ulaşabilirsiniz.Bu sistem Milli Eğitim
Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, YÖK, TOBB, TÜRK-İŞ
ve çok sayıda kurumun işbirliği ile oluşturulmuş ve size ömür boyu rehberlik
edecek bir sistemdir.
Tuncerler Blog


Benzer Yazılar



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder